جاستین برای کیم هیون جونگ گل فرستاد!

کیم هیون جونگ

کیم هیون جونگ لیدر گروه Ss501از جاستین بیبر گل دریافت کرد

هیون که جدیدا کنسرتی رو در ژاپن با حضوره 30 هزار طرفدار برگزار کرده

و آهنگ های ژاپنی اش رو اجرا کرده نه تنها فن هاش ابراز علاقه خودشون رو نسبت بهش

نشون دادن بلکه هنرمندهای مشهوری مثل چاستین بیبر گل فرستادن و تبریک گفتن ،

 

 فدای دل با محبت جاستین جونم بشم


 

ردیف پایین از سمت راست دومی مال جاسه دیدین



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت15:40---17 مرداد 1391
سلام هه هه هه من فوضولم خاانم؟؟ برو با جاستین جونت حال کن حیف عقل نداری

مهسا
ساعت15:06---6 مرداد 1391
سلام سلام سلام سلام سلام سلاااااااام
خوفی لیدر؟؟؟؟
اااااااااااه خسته نمیشی هی باید بهت بگیم لیدر؟؟؟؟؟من که خسته شدم....
بهت همون لو لو میگمممممممم
اونی جونم بیا به این وبلاگی که برات گذاشتم........وبلاگ مال من نیست من اونجا داستان میزارم....داستان خودمون شیش تا با دابله........بیا بهم نظر بده،
راستی اونجا پر از داستانه.......واسه اینکه گم نشی اسم داستانم Always love you...........بدو بیا لولو
بوس ماچ کیس بغل بای@} ;-


Mahsa
ساعت12:57---5 مرداد 1391
salm leader jooooooooooooooooonam
khobiiiiii???
Hale kyu raaaaaaaaaaaaaaaaaaaft
man 2 sal bedoon shoomalam che konam
cryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
kob postet bahal booood
kisssssssssssss


Melika
ساعت12:52---5 مرداد 1391
hhhhhhhhhhhhhhhiiiiiiiii.......
my leader.......
کیکیلام....خخخخخررررر...باحاله... اما من کلا از جاس خوشم نمیاد ...اما اینا جالبه
Thank you my sombe....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1391 ا 14:44 نويسنده : Hale ا